Hirohide Hamashima, dyrektor Bridgestone odpowiedzialny za rozwój opon, następująco wypowiedział się przed weekendem w Kanadzie:
„Tor Gillesa Villeneuve’a jest dla nas bardzo wymagający. Niewiele wyścigów odbywa się właśnie tutaj, nawierzchnia jest bardzo śliska, tak więc podobnie jak w Monako, używamy dwóch najbardziej miękkich mieszanek.”„W porównaniu do Monako, na części toru osiąga się duże prędkości, są mocne dohamowania, a to oznacza, że pojawia się dużo ciepła, które jest przekazywane przez opony. Trwałość opon, oraz odpowiednie ich wykorzystanie będzie bardzo ważne w Kanadzie.”
„W dalszym ciągu jesteśmy we wczesnej fazie nauki o zmodyfikowanej super miękkiej mieszance. W Monako przez deszczową pogodę nie widzieliśmy dużo przejazdów na tych oponach. Jesteśmy jednak pewni tego, że nasze modyfikacje mieszanki używanej w zeszłym roku były właściwe."
05.06.2008 20:03
0
czy właściwe to się okaże... lub nie jeśli będzie deszcz...
05.06.2008 20:56
0
Jak bedzie deszcz to może być na mecie tyle bolidów co w Australi
05.06.2008 21:02
0
ciężko będzie
05.06.2008 21:35
0
rok temu nie było deszczu i co nawet Alex Wurtz stanął na pudle tylu ich dojechało
06.06.2008 06:45
0
ciężko nie będzie tylko dla Kubicy
06.06.2008 07:22
0
będę katować opony
06.06.2008 08:38
0
znowu mieszają z tymi oponami.....;-)
06.06.2008 21:46
0
a więc postęp zatrzymał się z odejściem konkurencji
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się